ブログトップ

boku-no-kokoro-no-sekai-tizu

masaharu84.exblog.jp

吹雪く

はい、でました。
やっちゃいました、APU。
こないだまで千葉にいたからもうびっくり。
そう、APUって吹雪くんでしたね、忘れてましたわ。

今日なんか、すっかり適当な格好でいったら、マジで帰りが寒いのなんのって。

今日はとりあえず、バイトして、図書館行って、んでジムへ行って、という感じ。
うん、久しぶりにバイト以外の場所に行きました、という感じです。
今日は吹雪いてたけど、明日は晴れるんかな、
そうじゃないと、物件を見にいけません、、、。困った。

でもなんかこの生活もぜんぜんよろしくないような。
はやく次のステップを見つけないといけないのに見つからなくて、
周りの流れがいやでも見えるから
けっこう焦りだしたんだろうなー。

とりあえず、マイペースでいくか。

snowing a lot.
strong wind always.
this is APU.
i almost forgot what APU has been like,
but thanks to today's crazy weather,
i recalled it.

so, i worked at coop, then went to library studying Eng
little bit, and went to gym to work out little bit.
today was little bit different from other days i had in APU
in DEC, and i think it was good.
BUT still i think i can do more, more about my future.
since ppl around me already started working on their
job hunting and they made me feel rush into the future.
but i know its not the way i am going to, and
i know that its not the way i must follow.
i go as i am, and this is me (maybe)

btw, do we have school open tmr???
[PR]
by canadian_dreaming | 2005-12-13 03:00 | APU
<< 先のこと >>