人気ブログランキング | 話題のタグを見る
ブログトップ

boku-no-kokoro-no-sekai-tizu

masaharu84.exblog.jp

im back

はい、てことで、実家に着きました。
いやー、やっぱり実家っていいね。
昨日の夜に一人でフェリーに乗ってみたら、なんと久が!!!
なのでずっと二人でいましたー
良かった、一人で経済学の本をとことん読むところでしたw
隣にAPUの人がいたけど、知り合いではなく、見たことあるだけだったので。
多分お互いそんな感じやって、実に微妙な空気が流れてましたw

ひさとはずっと、将来の話とかをしました、あとこれまでずっと話してなかったから、
たまってた分、いっぱい話せてよかった。
いい機会だったね。
ひさは大阪で企業の説明会らしいです。
みんな大学の次のステージに向けて、もう
動き出してるんだ、って実感。

夜はひさがレポートをせんとあかんくて、オレは隣で将来設計して、
んでそのあと経済学の本を読んで、2時前に就寝です。

朝大阪ついて、そこから一人で高速バスへ。
東名高速が集中工事中で、いつもよりも2時間くらい遅れました。
しかもちょっと寝づらくて大変でした。
まあ。まあ。

ってことで。
久しぶりのねえちゃんは相変わらずおもろくて、
ばあちゃんは相変わらず旅行好きで今日もいなくて、
かあさんの料理もおいしくて
とうさんは相変わらずでした。

明日は朝から近くの大学に勉強しにいきます。

I am home now.
hometown is good place to be
i can relax a lot.

last night, when i took the ferry from Beppu,
i found Hisa!!!
i was thinking to read the book of economics which
i bought the other day, but i didnt have to do so anymore!

he was heading to Osaka to join the explanation
session of a company.
i really feel that my frds already started moving toward
next step after univ.

Hisa had a report due tmr (today) so i made a future plan
sheet while he was working on the report.
and we slept around 2 am.

next morning (this morning) I took the highway bus
from Osaka JR station to Tokyo.
it took me 2 more hrs due to the construction.
it wasnt comfortable enough to sleep well.
anywayz, anywayz.
I am at home now.
my sister is just funny and fun to talk as usual.
my grandma is still fun-loving and loves travelling
(she isnt here now)
my mother made good dishes as always,
and my dad is ... as usual w

im going univ which is close to my home tmr morning.
by canadian_dreaming | 2005-12-01 00:04 | 地元生活
<< 母校の並木道 going home >>